Adéla Vondroušová

Bachelor's thesis

Implementace metod green marketingu pro vybranou firmu

Implementation of green marketing methods for selected company
Abstract:
Cílem práce je vypracovat návrh efektivního využití green marketingu pro firmu Refork. V teoretické části bude green marketing zpracován do obecných souvislostí marketingu a bude představen jako jeden z nástrojů marketingu. Bude tak vymezen teoretický rámec pro praktickou část. Praktická část bude využívat hlavně kvantitativních metod – výzkum pomocí dotazování. V návaznosti na zjištěné informace autorka …more
Abstract:
The aim of the thesis is to propose effective use of green marketing for the company Refork. To define the theoretical framework for the practical part, green marketing is put into the general context of marketing and is introduced as one of the marketing tools. Practical part is compiled using quantitative methods, namely survey research. The author presents their own proposal for the effective use …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Jiří Nesiba, Ph.D. LL.M.
  • Reader: Sylvia Plottová, Ph.D. MSc

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON