Integrace obsahových a didaktických znalostí v předmětu somatologie – Bc. Jana NOVOTNÁ
Bc. Jana NOVOTNÁ
Master's thesis
Integrace obsahových a didaktických znalostí v předmětu somatologie
The integration of content and didactic knowledge in somatology
Abstract:
Diplomová práce řeší problematiku didaktické znalosti obsahu a jejího přínosu pro učitele somatologie. V teoretické části jsou popsány pojmy, které úzce souvisí s tématem práce. Jedná se hlavně o pojmy současné pedagogiky a oborové didaktiky, kterými jsou pedagogický konstruktivismus, neuropedagogika, didaktická transformace nebo metodika 3A. Dále jsou zde vymezeny aktuální kurikulární dokumenty vzdělávacího …moreAbstract:
This thesis deals with the issue of pedagogical content knowledge and its benefits for somatology teachers. The concepts closely related to the topic of the thesis are described in the theoretical section. These are mainly the concepts of contemporary pedagogy and departmental didactics which are a pedagogical constructivism, a neuropedagogy, a didactic transformation or a methodology 3A. The current …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2015
Accessible from:: 22. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Alena Jůvová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
NOVOTNÁ, Jana. Integrace obsahových a didaktických znalostí v předmětu somatologie. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Higher Secondary School / Teaching vocational subjects at nursing schools
Theses on a related topic
-
Didaktická interpretace Křelinovy prózy Každý své břímě
Žaneta VAJDÍKOVÁ -
Didaktická znalost obsahu ve výuce českého jazyka se zaměřením na literární výchovu
Veronika VESELÁ -
Didaktická znalost obsahu učiva a její aplikace ve výuce angličtiny na 2. stupni ZŠ
Martin KRUŽICA -
Reflexe jako nástroj procesů rozvíjení didaktických znalostí obsahu
Jana Chocholatá -
Didaktické znalosti obsahu vysokoškolských učitelů odborného anglického jazyka: Vnímání profesních počátků v retrospektivě
Jana Jašková -
Didaktická znalost obsahu v tématu druhé světové války na prvním stupni základní školy
Iveta ŘEHOŘOVÁ -
Didaktická znalost obsahu ve výuce němčiny na 2. stupni ZŠ
Kateřina BENISCHOVÁ -
ROZVOJ TECHNOLOGICKO-DIDAKTICKÉ ZNALOSTI OBSAHU U UČITELŮ ANGLICKÉHO JAZYKA NA STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH
Anna CARBOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights