Bc. Nikola Uramová

Diplomová práce

Myšlení a reklama

Thinking and advertising
Anotace:
Obsahem diplomové práce je zmapování základních pojmů, týkajících se reklamy, její role a druhů. V práci jsou rozebrána jednotlivá média, kterými je reklama šířena a cílové skupiny spotřebitelů, kterým je určena. Následně jsou vylíčeny reklamní techniky, využívané při tvorbě reklamního sdělení. Další část je věnována psychologii reklamy, v níž jsou rozebrány psychické procesy lidí, na které reklama …více
Abstract:
The main subject of the thesis is the basic concepts mapping concerning advertising, its roles and types. The work discusses individual media, which is the advertising propagated by and it also discusses the target groups of consumers whom it is addressed. Subsequently, the advertising techniques used in the making of advertising communication are portrayed in the work. The next section is devoted …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
  • Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní