Simulátor dopravních situací pro výuku řízení – Bc. Vít Bejček
Bc. Vít Bejček
Diplomová práce
Simulátor dopravních situací pro výuku řízení
Traffic situation simulator for driving schools
Anotace:
Diplomová práce Simulátor dopravních situací pro výuku řízení se zabývá vývojem aplikace v prostředí Unreal Engine 4. Zkoumána jsou teoretická východiska klíčová pro následnou praktickou část práce. Pozornost je věnována herním enginům, nízko-úrovňovým programovým rozhraním pro vykreslování a enginům pro fyzikální simulace. Hlavním cílem práce je tvorba aplikace, která umožní začínajícím řidičům procvičit …víceAbstract:
Diploma thesis Traffic situation simulation for driving schools deals with application development under Unreal Engine 4 environment. It examines theoretical basis which is essential for further production. The emphasis is given to understanding games engines, low level application interfaces for rendering graphics and physical simulation mechanics. Main goal is to develop software application which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Brožek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj informačného systému na vizualizáciu 3D modelov a vývoj prototypu na meranie 3D objektov
Róbert Cibula -
Interaktivní vizualizace 3D objektů pro webové prostředí a její využití v oblasti e-learningu
Břetislav Mazoch -
LQG regulace v reálném čase v prostředí MATLAB
Jan Hudský -
Zvuková syntéza v reálném čase v prostředí Matlab
Vojtěch Kovanda -
Vytvoření internetového obchodu dle vlastního podnikatelského záměru a jeho provoz v reálném čase
Ondřej Siman -
Spolupráce v komunitních (sociálních) sítích v reálném čase
Jindřich Bartek -
Modern means of creating 3D graphics applications
Nzube Victor Okoye -
Interpolation of suspension kinematics for the purpose of vehicle dynamics simulation
Václav HOUDEK
Název
Vložil
Vloženo
Práva