Marketingové činnosti společnosti Preciosa na italském trhu – Adam Holub
Adam Holub
Bakalářská práce
Marketingové činnosti společnosti Preciosa na italském trhu
Preciosa's marketing activities on the Italian market
Anotace:
Tématem bakalářské práce je analýza marketingových činností společnosti Preciosa a.s. na italském trhu se zaměřením na oblast event marketingu. Práce se skládá z dvou hlavních částí - teoretické a praktické. Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingu a jednotlivé nástroje komunikačního mixu, přičemž zvláštní pozornost je věnována event marketingu a jeho synergii s ostatními nástroji komunikačního …víceAbstract:
The bachelor's thesis topic is the analysis of the marketing activities of Preciosa a.s. on the Italian market, with a focus on event marketing. The thesis consists of two main parts - theoretical and practical. The theoretical part defines the basic concepts of marketing and the different tools of the communication mix, with special attention to event marketing and its synergy with other tools of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Holub, Adam. Marketingové činnosti společnosti Preciosa na italském trhu. Liberec, 2025. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky
Kateřina Pořízková -
Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky
Kristýna Kosatíková -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Anzhelika Panaeva -
Vliv event marketingových aktivit na pozici značky
Lucie Hladíková -
Návrh event marketingové strategie Vysoké školy NEWTON, a.s.
Miriam Habibi -
Modelka jako produkt modelingové agentury a její event marketingový potenciál
Lucie Sovová -
Návrh plánu event marketingových aktivit společnosti
Tomáš Prause -
Vliv event marketingových aktivit na image značky
Kristýna Kurečková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 1uww9q 1uww9q/2
7. 5. 2025