Marketingové činnosti společnosti Preciosa na italském trhu – Adam Holub
Adam Holub
Bachelor's thesis
Marketingové činnosti společnosti Preciosa na italském trhu
Preciosa's marketing activities on the Italian market
Abstract:
Tématem bakalářské práce je analýza marketingových činností společnosti Preciosa a.s. na italském trhu se zaměřením na oblast event marketingu. Práce se skládá z dvou hlavních částí - teoretické a praktické. Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingu a jednotlivé nástroje komunikačního mixu, přičemž zvláštní pozornost je věnována event marketingu a jeho synergii s ostatními nástroji komunikačního …moreAbstract:
The bachelor's thesis topic is the analysis of the marketing activities of Preciosa a.s. on the Italian market, with a focus on event marketing. The thesis consists of two main parts - theoretical and practical. The theoretical part defines the basic concepts of marketing and the different tools of the communication mix, with special attention to event marketing and its synergy with other tools of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2025
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Holub, Adam. Marketingové činnosti společnosti Preciosa na italském trhu. Liberec, 2025. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
International Economic Relations / International Trade
Theses on a related topic
-
Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky
Kateřina Pořízková -
Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky
Kristýna Kosatíková -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Anzhelika Panaeva -
Vliv event marketingových aktivit na pozici značky
Lucie Hladíková -
Návrh event marketingové strategie Vysoké školy NEWTON, a.s.
Miriam Habibi -
Modelka jako produkt modelingové agentury a její event marketingový potenciál
Lucie Sovová -
Návrh plánu event marketingových aktivit společnosti
Tomáš Prause -
Vliv event marketingových aktivit na image značky
Kristýna Kurečková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses 1uww9q 1uww9q/2
7/5/2025