Bc. Eva Jášková

Diplomová práce

Graffiti jako nástroj digitálního marketingu

Graffiti as a Means of Digital Marketing
Anotace:
Magisterská práce zkoumá proces intervence fenoménu graffiti do oblasti digitální marketingové komunikace. Teoretická část předloží definici pojmu graffiti v kontextu značně inerciálního a závislého pojmu umění. Graffiti, z pohledu dějin umění marginální a autonomní forma sdělení, získává v novomediálním prostředí nové formy a rysy, jež představují principiální diferenci v jeho vnímání, vztahu k recipientům …více
Abstract:
The master thesis Graffiti as a Means of Digital Marketing is focused on the intervention of graffiti phenomenon into the field of digital marketing communication. The theoretical part of my thesis provides definition of graffiti in context of considerably inercial ideas of Art. Graffiti, historically marginal and autonomous form of communication, gets by the influence of new media completely new features …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Martina Ivičič

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta