Graffiti jako nástroj digitálního marketingu – Bc. Eva Jášková
Bc. Eva Jášková
Diplomová práce
Graffiti jako nástroj digitálního marketingu
Graffiti as a Means of Digital Marketing
Anotace:
Magisterská práce zkoumá proces intervence fenoménu graffiti do oblasti digitální marketingové komunikace. Teoretická část předloží definici pojmu graffiti v kontextu značně inerciálního a závislého pojmu umění. Graffiti, z pohledu dějin umění marginální a autonomní forma sdělení, získává v novomediálním prostředí nové formy a rysy, jež představují principiální diferenci v jeho vnímání, vztahu k recipientům …víceAbstract:
The master thesis Graffiti as a Means of Digital Marketing is focused on the intervention of graffiti phenomenon into the field of digital marketing communication. The theoretical part of my thesis provides definition of graffiti in context of considerably inercial ideas of Art. Graffiti, historically marginal and autonomous form of communication, gets by the influence of new media completely new features …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xlb0f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Martina Ivičič
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Potenciál Guerilla marketingu
Monika HAVLÍKOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
The impact of natural disaster on hotel marketing, with focus on digital marketing
Kateřina Hrubá -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova