Přístupy speciálních pedagogů k podpoře žáků se specificky narušeným vývojem řeči – PhDr. Mgr. Barbora Bočková, Ph.D.
PhDr. Mgr. Barbora Bočková, Ph.D.
Disertační práce
Přístupy speciálních pedagogů k podpoře žáků se specificky narušeným vývojem řeči
Special needs Teachers Approaches to Support of Pupils with Specific Language Impairments
Anotace:
Tématem disertační práce je problematika specificky narušeného vývoje řeči. Hlavním cílem práce je analýza možností podpory žáků s touto formou narušené komunikační schopnosti. V teoretické části práce jsou prezentovány poznatky, které posloužily jako východisko pro výzkumné šetření, jež proběhlo ve dvou etapách. V etapě první byla terapie specificky narušeného vývoje řeči analyzována z pohledu logopedů …víceAbstract:
The theme of the doctoral dissertation is the problematics of the specific language impairment. The main object of the doctoral dissertation is to analyse the possibilities of the support of pupils with specific language impairment. In the teoretical part are presented the findings which served as a base of the realization of the research that was divided into two phases. During the first phase the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qcyvn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Eva Souralová, Ph.D., prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika (tříleté)
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Diagnostika komunikačních kompetencí žáků se specificky narušeným vývojem řeči na prvním stupni základní školy
Marína Štibrányiová -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Integrace dětí se specificky narušeným vývojem řeči z pohledu logopeda speciálně pedagogického centra
Michaela Mlynárová -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ -
Utváření klimatu školní třídy se žákem se specifickou poruchou chování
Marie NAJMONOVÁ -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ