Efektivní využití nástrojů elektronické komunikace ve firmě ATTEST s. r. o. – Monika Kvasničková
Monika Kvasničková
Bakalářská práce
Efektivní využití nástrojů elektronické komunikace ve firmě ATTEST s. r. o.
Effective use of electronic communication tools in the company ATTEST s. r. o.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat nástroje elektronické komunikace v poradenské a vzdělávací firmě ATTEST s. r. o. a formulovat návrhy opatření zvyšující efektivitu jejich užití. Práce je rozdělena do dvou částí. První část zachycuje podstatu komunikace obecné i firemní, její druhy a detailní přiblížení elektronické komunikace. V druhé části je analyzován aktuální stav firmy ATTEST, způsoby komunikace …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2016
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB8601
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Hana Mohelská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KVASNIČKOVÁ, Monika. \textit{Efektivní využití nástrojů elektronické komunikace ve firmě ATTEST s. r. o.}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/1vijpr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Problematika informační etiky v oblasti komunikace prostřednictvím elektronické pošty
Alena Šetková -
Komparace využití různých komunikačních kanálů v pracovní agentuře: Náklady a efektivita komunikace
Johana Šmýdová -
Elektronická marketingová komunikace vybrané společnosti
Hana Švehlová -
Zvyšování efektivity ve zdravotnictví pomocí elektronické komunikace
Kateřina Prausová -
Efektivita práce na mobilním zařízení s iOS oproti plnohodnotnému operačnímu systému.
Pavel MOC -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová
Název
Vložil
Vloženo
Práva