Analýza firemní identity hotelu Imperial Art Deco – Kamilla Khatmullina
Kamilla Khatmullina
Bakalářská práce
Analýza firemní identity hotelu Imperial Art Deco
Corporate identity of hotel Imperial Art Deco
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnována analýze firemní identity hotelu Art Deco Imperial. Bakalářská práce je rozdělena na tři kapitoly: teoretickou, praktickou a návrhovou. V teoretické části práce jsou vymezeny prvky firemní identity hotelu. V praktické části je provedena analýza prvků firemní identity hotelu Art Deco Imperial v Praze. Praktické poznatky získané během provedené analýzy jsou založeny na …víceAbstract:
This Bachelor’s dissertation focuses on the analysis of the corporate identity Art Deco Imperial Hotel. The dissertation is divided into three large parts: theoretical, analytical and propositional. In the theoretical part the elements of a hotel corporate identity are defined. The analytical part focuses on the analysis of the elements of a corporate identity Art Deco Imperial Hotel in Prague. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12245/vsh_b_a2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2016
- Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Jaroslav Holoubek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KHATMULLINA, Kamilla. \textit{Analýza firemní identity hotelu Imperial Art Deco}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/1vufpr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Magnitude of Corporate communication with media.
Artem Kamalov -
New types of media and its influence on the corporate communication
Anna Gordeeva -
New types of media and its influence on the corporate communication
Pavla Mautvicová -
Magnitute of Corporate communication with media
Alyona Ilyushkina -
Budování corporate indentity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Zuzana Makúchová