Romana SNÁŠELOVÁ

Bachelor's thesis

Projekt realizace soutěže "Stavba roku Zlínského kraje"

The Project of realization of the Competition "The Construction of the year of Zlins Region"
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá event marketingem jako součástí integrované marketingové komunikace. V teoretické části jsou definovány pojmy event marketing a integrovaná marketingová komunikace, vymezeny cíle event marketingu, postupy plánování, samotné realizace a rovněž event marketing v interakci s ostatními nástroji komunikačního mixu. Praktická část práce je zaměřena na plánování a realizaci soutěže …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with event marketing as a part of the integrated marketing communication. The theoretical part includes the definitions of the terms, event marketing, and integrated marketing communication, outlines the aims of event marketing, the process of planning and execution, and deal with event marketing in interaction with other means of the communication mix. The practical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier: 21132

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SNÁŠELOVÁ, Romana. Projekt realizace soutěže "Stavba roku Zlínského kraje". Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe