Projekt realizace soutěže "Stavba roku Zlínského kraje" – Romana SNÁŠELOVÁ
Romana SNÁŠELOVÁ
Bachelor's thesis
Projekt realizace soutěže "Stavba roku Zlínského kraje"
The Project of realization of the Competition "The Construction of the year of Zlins Region"
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá event marketingem jako součástí integrované marketingové komunikace. V teoretické části jsou definovány pojmy event marketing a integrovaná marketingová komunikace, vymezeny cíle event marketingu, postupy plánování, samotné realizace a rovněž event marketing v interakci s ostatními nástroji komunikačního mixu. Praktická část práce je zaměřena na plánování a realizaci soutěže …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with event marketing as a part of the integrated marketing communication. The theoretical part includes the definitions of the terms, event marketing, and integrated marketing communication, outlines the aims of event marketing, the process of planning and execution, and deal with event marketing in interaction with other means of the communication mix. The practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
21132
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SNÁŠELOVÁ, Romana. \textit{Projekt realizace soutěže ''Stavba roku Zlínského kraje''}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/1vx3rp/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SNÁŠELOVÁ, Romana. Projekt realizace soutěže "Stavba roku Zlínského kraje". Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Event marketing – nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Dávid Stirber -
Event marketing a jeho místo v rámci marketingových komunikací
Kristýna Habermannová -
Event marketing a jeho efektivita
Adéla Babišová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Event marketing
Šárka Hájková -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Alexandra Hainová -
Event Marketing – vyhodnocení eventu Porsche Česká republika s.r.o., divize SEAT
Martin Hampl -
Event marketing jako součást integrované marketingové komunikace
Jakub KOT