Elementární komponování v základní škole praktické – Zuzana VALÁŠKOVÁ
Zuzana VALÁŠKOVÁ
Master's thesis
Elementární komponování v základní škole praktické
Composing in the classroom in practical school
Abstract:
Diplomová práce se zabývá možnostmi aplikace metodických postupů programu Slyšet jinak v základní škole praktické. Teoretická část je rozdělena do dvou kapitol. V první kapitole je popsáno elementární komponování, jeho cíle, schéma, stručná historie komponování ve třídách a bližší seznámení s programem Slyšet jinak. Druhá kapitola je věnována žákům základní školy praktické, tedy žákům s lehkým mentálním …moreAbstract:
The thesis explores opportunities of application methodical procedures of programme Slyšet jinak in a primary practical school. The theoretical part is divided into two chapters. The first describes an elementary composing, its objective, scheme, a brief history of composing in classes and acquaints the programme Slyšet jinak. The second chapter is devoted to students in the primary practical school …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2016
Accessible from:: 20. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jaromír Synek, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VALÁŠKOVÁ, Zuzana. Elementární komponování v základní škole praktické. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Theses on a related topic
-
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Komparace kresby lidské postavy u dětí s LMP a u dětí s mimořádným nadáním
Martina Kýrová -
Psychodidaktická modifikace výuky na 1. stupni ZŠ s ohledem na žáky s lehkým mentálním postižením
Klára MATĚJUSOVÁ -
Práce asistenta pedagoga s žákem s lehkým mentálním postižením na Základní škole Měcholupy
Sabina Špinerová -
Žák s lehkým mentálním postižením v prostředí běžné školy aneb inkluze jako šance pro všechny
Michaela Černá -
Faktory ovlivňující efektivitu práce s dítětem s lehkým mentálním postižením
Markéta ŠKOLOUDÍKOVÁ -
Faktory ovlivňující efektivitu práce s dítětem s lehkým mentálním postižením
Markéta ŠKOLOUDÍKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights