Aplikace mezinárodních guerillových kampaní na český trh - nWave s.r.o. – Štěpán Osoha
Štěpán Osoha
Diplomová práce
Aplikace mezinárodních guerillových kampaní na český trh - nWave s.r.o.
Aplications of international guerilla campaigns on czech market - nWave s.r.o.
Anotace:
První část práce je věnována teoretickému vymezení marketingu, marketingové komunikace a samotnému pojmu guerilla marketing a jeho historickému vývoji. Následující kapitoly popisují jednotlivé formy guerilla marketingu, které jsou demonstrovány na zahraničních ale i českých kampaních. Praktická část je věnována komunikační a rozvojové kampani internetového portálu Posilka.tv, která byla vytvořena a …víceAbstract:
The first part of this thesis is devoted to the theoretical definition of marketing, marketing communications, and the very concept of guerilla marketing and its historical development. The following sections describe the various forms of guerilla marketing that are demonstrated in foreign, as well as Czech campaigns. The practical part is devoted to developing a communication campaign with the internet …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40369
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Martin Mišenský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40369
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Návrh guerilla marketingové kampaně pro Plzeňský prazdroj
Barbora Šolcová -
Kontroverzní marketingové metody a jejich využití v praxi (navržení vlastní guerilla marketingové kampaně pro společnost x)
Daniel Musil -
Vliv guerilla marketingu na spotřebitele
Dominik Manák -
Potenciál Guerilla marketingu
Monika HAVLÍKOVÁ -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Tomáš Dvořák -
Metody guerilla marketingu
Matěj Velička -
Model guerilla marketingu v konkrétní komunikační kampani a jeho vyhodnocení
Miroslava Bušková -
Guerilla marketing
Iveta Stočková