Rozvoj sociálních dovedností dítěte s lehkou mentální retardací v mateřské škole – Bc. Dana Kavanová
Bc. Dana Kavanová
Bachelor's thesis
Rozvoj sociálních dovedností dítěte s lehkou mentální retardací v mateřské škole
Social Skills Development in Children with Mild Intellectual Disability in Nursery School
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou rozvoje sociálních dovedností dítěte s lehkou mentální retardací v běžné třídě mateřské školy. Teoretickou část tvoří dvě kapitoly a jsou zpracovány na základě studia odborné literatury. Třetí kapitola je výzkumná. Pro výzkumné šetření byl zvolen kvalitativní výzkum zpracovaný v případové studii a zaměřený na rozvoj sociálních dovedností. Výzkumné šetření průběhu …moreAbstract:
Bachelor thesis analyzes possible development of social skills of a child with mild intellectual disability in preschool. Theoretical part consists of two chapters which are based on professional literature. Third chapter is research. It is based on investigatory research of a child with mild intellectual disability which was individually integrated in normal preschool class. A qualitative research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/rxbp8/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2017
- Supervisor: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAVANOVÁ, Dana. \textit{Rozvoj sociálních dovedností dítěte s lehkou mentální retardací v mateřské škole}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2016. Available from: https://theses.cz/id/1xcjrd/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education - Communication Techniques
Theses on a related topic
-
Rozvoj sociálních dovedností u žáka s poruchou autistického spektra v běžné třídě základní školy
Martina Thonová -
Rozvoj sociálních dovedností u žáka s problémy v chování na běžné základní škole
Eliška Matoulková -
Modelové situace pro rozvoj sociálních dovedností žáků s PAS
Ondřej Vaněček -
Sociální dovednosti žáka s poruchou autistického spektra a jejich rozvoj
Petra Koutná -
Současné české metodické příručky pro rozvoj sociálních dovedností osob s vysokofunkčním autismem a Aspergerovým syndromem
Barbora Janderová -
Rozvoj sociálních dovedností u dospělých osob s mentálním postižením
Dominika Svobodová -
Storytelling as a teaching method in bilingual preschool education
Tereza BLAŽEJOVÁ -
Osobnost v kontextu komunikace a socializace u adolescentů se sluchovým postižením
Edita Zvonková