YouTube reklama a její potenciál v českém mediálním prostředí – Ekaterina Syreskina
Ekaterina Syreskina
Diplomová práce
YouTube reklama a její potenciál v českém mediálním prostředí
YouTube advertising and its potential in the Czech media landscape
Anotace:
Cílem dané diplomové práce je popsat současné možnosti YouTube reklamy v kontextu českého mediálního trhu, zhodnotit její účinnost a postoj internetových uživatelů k reklamě na YouTube v porovnání s reklamou v televizi. Teoretická část práce se zaměřuje na vysvětlení klíčových konceptů souvisejících s marketingem, marketingovou komunikací a internetovou reklamou. Rovněž se věnuje detailnějšímu rozboru …víceAbstract:
The aim of this thesis is to describe the current possibilities of YouTube advertising in the context of the Czech media market, to assess its effectiveness and the attitude of internet users to YouTube advertising compared to television advertising. The theoretical part of the work focuses on explaining key concepts related to marketing, marketing communication and online advertising. It also gives …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91254
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2023
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Vojtěch Lukáš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91254
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová