Zpracování korporátní identity vybraného hotelu – Ing. František Pavlíček
Ing. František Pavlíček
Master's thesis
Zpracování korporátní identity vybraného hotelu
Processing of corporate identity of selected hotel
Abstract:
Předmětem diplomové práce na téma Zpracování korporátní identity pro vybraný hotel je shrnout dostupné poznatky o korporátní identitě a analyzovat identitu vybraného hotelu. Práce by měla rekapitulovat aktuální trendy korporátní identity a navrhnout nejlepší možné řešení korporátní identity pro vybraný český hotel. Teoretická část práce se věnuje charakteristice vymezení základních pojmů korporátní …moreAbstract:
The subject of the Processing of corporate identity of selected hotel is to summarize the available evidence on corporate identity and analyze the identity of the selected hotel . Work should recapitulate the current trends in corporate identity and design the best possible solution for corporate identity for selected Czech hotel. The theoretical part describes the characteristics of the definition …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2014
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/5243/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Martina Sochůrková
- Reader: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Vizuální identita města Letohrad
Kateřina Jeníková -
Korporátní a vizuální identita společnosti Kvinto
Zdeněk Horáček -
Korporátní identita ve veřejných soutěžích
Eliška KAREŠOVÁ -
Vizuální identita neexistujícího subjektu (funkční maketa grafického manuálu)
Vladimír VILIMOVSKÝ -
Vizuální identita existujícího subjektu
Vojtěch VOBORNÍK -
VIZUÁLNÍ IDENTITA EXISTUJÍCÍHO SUBJEKTU
Hana NOVOTNÁ