Analýza nákupního prostředí prodejen s drogistickým zbožím – Veronika Horutová
Veronika Horutová
Diplomová práce
Analýza nákupního prostředí prodejen s drogistickým zbožím
The Analysis of the Shopping Environment for Stores with Drugstore Products
Anotace:
Nákupní prostředí je velmi důležité, neboť ovlivňuje zákazníka při nákupu i po něm. Nejužší kontakt s ním je navázán právě v místě prodeje. Z toho důvodu je potřebné věnovat tomuto místu velkou pozornost. Cílem diplomové práce je analyzovat nákupní prostředí drogistických prodejen řetězců DM, Rossmann a Schlecker na území města Ostravy a jejich následné srovnání. Účelem je následné navržení doporučení …víceAbstract:
shopping environment; retail; drugstore; mystery shopping; DM – drogerie markt; Rossmann; SchleckerKlíčová slova
nákupní prostředí maloobchod drogérie mystery shopping DM – drogerie markt Rossmann SchleckerKeywords
Shopping environment is very important as it influences the customer during his purchase and beyond. Close contact with him is bound just at the point of sale. Fort this thesis is to analyze the shopping environment drugstore chain stores DM Rossmann and Schlecker in the city of Ostrava and their subsequent comparison.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/90844
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedoucí: Martina Hoďáková
- Oponent: Sylva Gorná
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
The City in Songs, Songs in the City: The Image of London in the Music of the 1970s and 1980s
Lucie Žáčková -
The City in Songs, Songs in the City: The Image of New York in the Folk Music of the 1960s
Tomáš Racek -
Challenges of a new approach in the management of ICT: the service management perspective in the Smart City context
Dominika Talianová -
Hydrogen mobility in urban public transport. A case study of public transport in Ostrava through the lens of Multi-Level Perspective and ActorNetwork Theory
Ladislav Miština -
Conversion of the Intersection of Streets Opavska, Bedricha Nikodema and Krasnopolska in Ostrava
Pooya Zarei -
Alarm systems in buildings - Researches of effectiveness depending of the type of building and the user profile
Gero Gerber -
The Application of Marketing Mix for Two Differently Focused Cafes and its Comparison
Lucie Gajdošová -
Analýza efektivnosti marketingové komunikace společnosti dm drogerie markt s.r.o.
Veronika Gabrielová