Spotřebitelské chování vybrané národnosti v cestovním ruchu při návštěvě ČR – Bc. Pavla Janošková, DiS.
Bc. Pavla Janošková, DiS.
Master's thesis
Spotřebitelské chování vybrané národnosti v cestovním ruchu při návštěvě ČR
Consumer behavior of selected nationality in tourism during a visit of the Czech Republic
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá spotřebním chováním polské klientely v souvislosti s cestovním ruchem. Teoretická část popisuje modely spotřebitelského chování, charakterizuje faktory, které mají vliv na spotřebitelské chování, blíže se zaměřuje na segmentaci trhu, vliv kultury na nákupní chování a proces tvorby produktu cestovního ruchu. Za pomocí kvantitativních a kvalitativních výzkumných metod mapuje …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the consumer behavior of Polish clients in connection with tourism. The theoretical part describes the models of consumer behavior, characterizes the factors that affect consumer behavior, focuses on market segmentation, the influence of culture on shopping behavior and the process of creating a tourism product. Using quantitative and qualitative research methods, it maps …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/bw4lv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2021
- Vedúci: Mgr. et Mgr. Petra Chaloupková Košlíková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petr Tiefenböck
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Master programme / odbor:
Urban and Regional Development / Urban and Regional Development Management
Práce na příbuzné téma
-
Ropa a konkurenceschopnost produktů v kosmetickém průmyslu
Věra Kobaková -
Spotřebitelské chování hotelového hosta
Polina Gutsalyuk -
Kvalita jako nástroj konkurenceschopnosti firmy
Aneta Hynková -
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na trhu vlakové dopravy
Petra Vincourková -
Segmentace trhu cestovního ruchu. (Segmentace české klientely z hlediska preferencí trávení letní dovolené)
Kateřina Staňková -
Význam segmentace trhu v různých sektorech cestovního ruchu
Jan Dufek -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Linda Vendégová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Monika Králová