Iveta Jandová

Diplomová práce

Výzkum marketingového potenciálu vybraného megatrendu

Research of a megatrend and its commercial potential
Anotace:
Diplomová práce s názvem "Výzkum marketingového potenciálu vybraného megatrendu" se věnuje především výzkumu megatrendu a jeho marketingového potenciálu pomocí kvalitativní metody Delfi, tedy dotazování odborníků. Spolu s daty MML-TGI se podařilo odkrýt budoucí megatrend ve formě vzniku nové platformy nahrazující současný internet a formulaci jeho marketingového dopadu. Samotná práce pojednává o teoretickém …více
Abstract:
The master thesis "Research of a megatrend and its commercial potential" uses the qualitative method Delfi and MML-TGI data. The research has showed that one future megatrend is the creation of a new platform which will replace the current internet platform. Furthermore, the research has helped to define the marketing potential of the future platform. The thesis firstly contains a theoretical introduction …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Michal Hnídek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/25671