Bc. Martin Peterka
Diplomová práce
Marketing sportu - golf
The marketing of sport - golf
Anotace:
Představím vývoj golfového průmyslu ve světě a v České republice. Popíšu stávající marketingový komunikační mix běžného golfového rezortu. Počínaje výběrem komunikačních kanálů, SWOT analýzou a identifikací cílové skupiny zákazníků. Jako představitele běžného rezortu jsem zvolil průměrný golfový rezort - Prague City Golf Club. Následně navrhnu nový marketingový komunikační mix pro Prague City Golf …víceAbstract:
I will introduce the evolution of the golf industry in the world and in the Czech Republic. I will describe marketing communication mix of ordinary golf resort. I will start with selection of communication channels, SWOT analysis and identifying target group of customers. I chose Prague City Golf Club as an example of this sort of golf resort. Sequentially, I will create new marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hqao0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: Mgr. Evžen Staněk
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Nikolas Adók -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kristýna Lorenčičová -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Šotkovská Šotkovská