Bc. Martin Peterka

Diplomová práce

Marketing sportu - golf

The marketing of sport - golf
Anotace:
Představím vývoj golfového průmyslu ve světě a v České republice. Popíšu stávající marketingový komunikační mix běžného golfového rezortu. Počínaje výběrem komunikačních kanálů, SWOT analýzou a identifikací cílové skupiny zákazníků. Jako představitele běžného rezortu jsem zvolil průměrný golfový rezort - Prague City Golf Club. Následně navrhnu nový marketingový komunikační mix pro Prague City Golf …více
Abstract:
I will introduce the evolution of the golf industry in the world and in the Czech Republic. I will describe marketing communication mix of ordinary golf resort. I will start with selection of communication channels, SWOT analysis and identifying target group of customers. I chose Prague City Golf Club as an example of this sort of golf resort. Sequentially, I will create new marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: Mgr. Evžen Staněk

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní