Kateřina Fortelková

Bachelor's thesis

Marketingová strategie firmy Krby & kamna FORTELL s.r.o.

Marketing strategy of the company Krby & kamna FORTELL s.r.o.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií firmy Krby & kamna FORTELL s.r.o. Cílem je zanalyzovat současnou marketingovou strategii a následně uvést doporučení na její vylepšení se zaměřením na marketingovou komunikaci. Práce se skládá ze dvou částí, konkrétně z části teoretické a z části praktické. Teoretická část se věnuje definicím termínů z oblasti marketingu. V praktické části je představena …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing strategy of the company called Krby & kamna FORTELL s.r.o. It attempts to analyse the current marketing strategy and suggests its improvements. The recommendations are focused on marketing communication. This thesis consists of two parts. The first part is theoretical and the second part is practical. The theoretical part of the thesis defines the key marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 9. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2018
  • Supervisor: Vladimíra Filipová
  • Reader: Přemysl Průša

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/72874