Ivan ŠEVČÍK

Bachelor's thesis

Evidence reklamačního řízení

A Reclamation Management System
Anotácia:
Cílem této práce je analyzovat stávající způsob řešení reklamačních požadavků a poté navrhnout a realizovat novou efektivní koncepci evidence. Protože máme již k dispozici zaběhlý informační systém, logickým vyústěním bylo rozhodnuto rozšířit tento systém o modul pro správu reklamačních požadavků. V teoretické části je představen aktuální informační systém a dále použité technologie pro realizaci nového …viac
Abstract:
The main goal of this thesis is analyzing current process of reclamation management and then design and finally realize new effective reclamation management system concept. Because we heave already used information system it was decided to expand the system with new module for reclamation management. Theoretical part of the thesis introduces existing information system and technologies used for new …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2013
Zverejniť od: 4. 6. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠEVČÍK, Ivan. Evidence reklamačního řízení. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.6.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 4. 6. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Applied Informatics

Bachelor programme / odbor:
Engineering Informatics / Information and Control Technologies