Potenciál promítání českých filmů pro cizince v Praze – Anna Šenfeldová
Anna Šenfeldová
Bakalářská práce
Potenciál promítání českých filmů pro cizince v Praze
Potential of the Czech movies-oriented events for foreigners in Prague
Anotace:
Cílem práce je zjistit, zda existuje na trhu pražských kin poptávka pro podnikatelský záměr promítání českých filmů s anglickými titulky a vzdělávacím úvodem pro cizince a zda má tento podnikatelský záměr potenciál uspět v tržním prostředí. V teoretické části je obecně popsána struktura podnikatelského plánu a metody tvorby jeho obsahu. Zároveň jsou tyto zásady aplikovány na oblast kultury. V praktické …víceAbstract:
The present thesis aims to determine the size of market gap on the Prague cinema market for a business plan which involves screening of the Czech movies and brief educational introduction for foreigners. The thesis also assesses whether this business plan has a potential to succeed in a market environment. The theoretical part describes a general structure of the business plan and applies its principles …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80562
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2020
- Vedoucí: Jan Hanzlík
- Oponent: Anna Kochová Roubíčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80562
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Uživatelé Facebooku jako cílová skupina reklamní komunikace
Dolejší Dolejší -
Dospělý návštěvník jako cílová skupina edukační činnosti muzea
Zdenka Broušková -
Duševně nemocní jako cílová skupina studentů oboru ZSP
Hana Tomková -
Indigové děti jako cílová skupina práce sociálního pedagoga
Natálie KUCHAŘOVÁ -
Duševně nemocní jako cílová skupina studentů oboru ZSP
Hana Tomková -
Vliv konfese na percepci marketingových sdělení – věřící jako specifická cílová skupina
Jana Sheikh -
Vliv konfese na percepci marketingových sdělení – věřící (katolíci) jako specifická cílová skupina
Johana Holubová -
Translidé jako nově se formující cílová skupina sociální pedagogiky
Melisa Macová