Žák s potřebou podpůrných opatření v třídním kolektivu – Bc. Šárka GRUNOVÁ
Bc. Šárka GRUNOVÁ
Bachelor's thesis
Žák s potřebou podpůrných opatření v třídním kolektivu
A Pupil with the Need of Support Measures in the Class
Abstract:
Teoretická část bakalářské práce objasňuje problematiku společného vzdělávání, jeho východiska, principy a cíle. Vymezuje legislativní ukotvení a poukazuje na podmínky vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v současné škole. Dále pojednává o roli školy v socializaci jedince, seznamuje s oblastí sociálního učení ve škole i jeho formami. Vysvětluje oblast školních interakcí, pedagogické …moreAbstract:
The theoretical part of the bachelor thesis deals with the issues of inclusive education, its starting points, principles and goals. It defines the legislation and describes the conditions of education of pupils with special educational needs in a current school. It also discusses the role of the school in individual's interaction, introduces the field of social learning in school and lists its forms …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 12. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. Mgr. Dita Finková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
GRUNOVÁ, Šárka. Žák s potřebou podpůrných opatření v třídním kolektivu. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Needs Pedagogy / SPP-ČJL
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights