Obchodní vztahy mezi ASEAN a Čínou – Monika Bartošíková
Monika Bartošíková
Bachelor's thesis
Obchodní vztahy mezi ASEAN a Čínou
Trade relations between ASEAN and China
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zaměřena na obchodní vztahy mezi sdružením ASEAN a Čínou. Jejím cílem je zhodnotit obchodní vztahy mezi sdružením a Čínou a jejich vývoj mezi lety 2010 a 2020 se zaměřením na obchod s elektronickými produkty a komponenty, jelikož na základě podrobné rešerše dat plyne, že elektronické produkty jsou klíčové pro vzájemný rozvoj a obchod obou ekonomik. Tato práce tedy zodpovídá …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on trade relations between ASEAN and China. Its aim is to assess the association's trade relations with China and their development between 2010 and 2020, focusing on trade in electronic products and components, as a detailed data search shows that electronic products are key to the mutual development and trade of both economies. This work, therefore, answers two research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85069
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 1. 2022
- Vedúci: Pavel Hnát
- Oponent: Zuzana Mazánková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85069
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Bankovní produkty a elektronické bankovnictví
Jakub Nosek -
Elektronický obchod - produkt nad produkty. Výzkum tohoto produktu jako zdroje konkurenční výhody a odlišení se.
Jan Kolář -
Sales and development of electronics industry companies in China
Caimeng Jiang -
Online marketing in Cosmetic industry
Alice Bartůňková -
Study of Industry 4.0 in lean Manufacturing Implementation in Manufacturing Industries
Sriguruperiyasamy Periyasamy -
Digital B2B Platform Models in the German Recycling Industry Enabling a shared understanding and a strategic perspective of characteristics and success factors by a mixed-methods approach of the secondary metals industry in Germany
Matthias Spanic -
Proces řízení kvality u výrobce elektronických komponent pro automobilový průmysl
Vladimír Sinkule -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova