Analýza komunikace České televize a BBC na online sociálních sítích – Bc. Adéla Válková
Bc. Adéla Válková
Bakalářská práce
Analýza komunikace České televize a BBC na online sociálních sítích
Analysis of Czech Television and BBC communication on social networks
Anotace:
Bakalářská diplomová práce se věnuje analýze komunikace České televize a BBC na online sociálních sítích, na příkladu jejich zpravodajských televizních stanic ČT24 a BBC News. Teoretická část práce definuje marketingovou komunikaci na sociálních sítích a jednotlivé kroky, které jsou důležité při tvorbě její strategie. Představuje také mediální instituce, Českou televizi a britskou televizi BBC, pod …víceAbstract:
The bachelor thesis examines the analysis of the marketing communication of Czech Television and BBC on online social networks, using their news television stations ČT24 and BBC News. This analysis will focus on the ČT24 and BBC News social networks profiles of the two institutions' news television programs. The theoretical part defines marketing communication on social networks and the different steps …víceKlíčová slova
marketingová komunikace sociální sítě Česká televize BBC ČT24 BBC News analýza marketing
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rfurl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
- Oponent: doc. PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Teorie interaktivních médií / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace České průmyslové zdravotní pojišťovny
Ondřej Kostka -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Online marketingová komunikace českých fotbalových klubů
Lukáš Wohlgemuth -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Online marketingová komunikace AC Sparta Praha
Filip Liška -
Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s.
Lucie Zajdáková -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová