Marketingová strategie oboru Veřejná ekonomika a správa na ESF MU – Ing. Lucia Malastová
Ing. Lucia Malastová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie oboru Veřejná ekonomika a správa na ESF MU
Marketing strategy of the subject Public economy and administration at the Faculty of Economics and Administration, Masaryk university
Abstract:
The goal of the submitted bachelor thesis “Marketing strategy of the subject Public economy and administration at the Faculty of Economics and Administration, Masaryk University” is an analysis of current awareness of the subject among high school and university students and based on the information found to suggest and formulate strategies to improve marketing communication of the subject. The first …viacAbstract:
Cieľom práce s názvom Marketingová stratégia odboru Verejná ekonomika a správa na ESF MU je analýza aktuálnej situácie povedomia a odbore medzi študentmi stredných a vysokých škôl a na základe zistení formulovanie návrhov na zlepšenie marketingovej komunikácie odboru. V úvodných kapitolách sa autorka venuje popisu základných pojmov súvisiacich s prácou a špecifikám v prostredí vzdelávacích inštitúcií …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kyohv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2012
- Vedúci: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Public Economics and Administration
Práce na příbuzné téma
-
Externá komunikácia vybraného bankového subjektu
Lucia Strýčková -
Marketingová komunikácia firmy
Peter Fabšík -
Oil Price Fluctuations and its Impact on the Russian Economy and Firms
Nikita Mukhin -
Ekonomika chovu švýcarských salašnických psů s ohledem na jejich využití ve veřejné správě
Žaneta Šnajdrová -
Správa a ekonomika obce Vřesina
Petra Szczurová -
Vznik a vývoj sociálních sítí a jejich využití v marketingu
Michaela Klapačová -
Marketingová a komunikační strategie Státní zemědělské a potravinářské inspekce
Eva Clarkson -
Online marketing stratégia pre vstup firmy na zahraničný trh
Samuel Chmurovič