Michaela HÁJKOVÁ

Bachelor's thesis

Skrytá reklama a product placement na televizní obrazovce

Hidden Advertising and Product Placement on Television Screen
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou product placementu a skryté reklamy na televizní obrazovce. První, teoretická část práce, se věnuje definicemi hlavních témat a koncepty product placementu a skryté reklamy, stejně jako legislativou s nimi spojenou. Zkoumá se zde product placement jako marketingový nástroj, jeho klady, zápory, efektivi-ta a faktory, jej ovlivňující. Teoretická část práce …more
Abstract:
The bachelors thesis deals with the problematic of product placement and hidden adverti-sement in television broadcast. The first, theoretical, part deals with definitions of primary terms and concepts of hidden advertisement and producet placement as well as related le-gislation. The theoretical part examines product placement as marketing tool, its assets, negatives, efectivness and factors affecting …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2012
Accessible from:: 18. 5. 2012

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HÁJKOVÁ, Michaela. Skrytá reklama a product placement na televizní obrazovce. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.5.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 18. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe