Vliv médií na společnost v 21. století se zaměřením na sociální síť Instagram – Bc. Denisa Kopáčková
Bc. Denisa Kopáčková
Diplomová práce
Vliv médií na společnost v 21. století se zaměřením na sociální síť Instagram
The influence of the media on society in the 21st century with a focus on the social network Instagram
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou vlivu médií na společnost v 21. století se zaměřením na sociální síť Instagram. Práce se zaměřuje na vývoj médií a na jejich působení na vnímání a chování lidí. Současně také práce zkoumá formy reklamy a propagace v médiích, konkrétně na sociální síti Instagram, kde byl dále zjišťován způsob propagace, cílení a tvorba obsahu firem. Práce se také zabývá negativními …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the issue of the influence of the media on society in the 21st century with a focus on the social network Instagram. The work focuses on the development of the media and their effect on people's perceptions and behavior. At the same time, the work also examines the forms of advertising and promotion in the media, specifically on the social network Instagram. Within Instagram …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Eva Bobková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOPÁČKOVÁ, Denisa. \textit{Vliv médií na společnost v 21. století se zaměřením na sociální síť Instagram}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/20bdjr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Projektové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Advertisement - the phenomen of communication
Alexander Okonkwo -
Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication
Narmin Hanifayeva -
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
Valeriia Malakhovskaia -
Restaurant business profile on social networking sites
Anna Kreneva -
The effect of advertisments on social media to consumer purchase behavior
Zaur Seyidli -
Sociální sítě a jejich vliv na společnost
Iva Adamcová -
Sociální sítě a sociální život středoškolských studentů
Eva VONDRÁČKOVÁ -
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
Martina Hollarová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 20bdjr 20bdjr/2
2. 12. 2022