Didaktický materiál do hodin „Příprava pokrmů“ na Praktické škole dvouleté – Mgr. Romana Osinková
Mgr. Romana Osinková
Diplomová práce
Didaktický materiál do hodin „Příprava pokrmů“ na Praktické škole dvouleté
Preparation of education materials used for teaching the subject “Food preparation and cooking“ at Secondary special school
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření didaktického materiálu pro žáky s mentálním postižením a jeho vyzkoušení v praxi. První a druhá kapitola se zabývají popisem osob s mentálním postižením a možnostmi středního vzdělávání těchto osob. Třetí kapitola popisuje oblasti vzdělávání v praktické škole dvouleté. Jsou zde uvedeny didaktické zásady, metody a postupy, uplatňující se ve výuce žáků s mentálním …víceAbstract:
This thesis is focused on creating teaching materials for learners in special needs education. It also describes using this texbook in practice in the classroom. The theoretical part of the thesis summerises some theoretical background knowledge about learning disabilities. The second chapter deals with the topic of vocational education for people with learning disabilities, and also describes current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hb2c0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství speciální pedagogiky se zaměřením na odborné vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of English Language Learners with Specific Learning Disabilities in Inclusive School
Barbora Vodičková -
Řeka Bečva ve městech v povodí Bečvy - didaktický materiál pro výuku zeměpisu na základních a středních školách
Anežka BRHLÍKOVÁ -
Připravenost pedagogů na společné vzdělávání žáků s mentálním postižením a narušenou komunikační schopností na základních školách v České republice
Michaela Kolaříková -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Bariéry inkluzivního vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Michaela Kotlaříková -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením
Nikola Vacínová -
Problematika inkluzivního vzdělávání zaměřená na žáky s mentálním postižením
Jana Šťastná -
Život a vzdělávání dětí s mentálním postižením
Adéla Jansová