Kamila ULBRICHTOVÁ

Bakalářská práce

Vliv dysfunkční rodiny na edukaci předškolního dítěte z pohledu učitelky mateřské školy.

The influence of dysfunctional family on the pre-school child´s education from the teacher´s point of view in nursery school.
Anotace:
V této práci se zabýváme vlivem dysfunkční rodiny na edukaci předškolního dítěte z pohledu učitelky mateřské školy. Tato bakalářská práce má charakter kvalitativního výzkumu. Výzkumný vzorek tvoří celkem 6 respondentů, kteří byli nápomocní jak v otázce celkové současné proměny rodiny ve společnosti, tak i v otázce reakcí dětí předškolního věku a jejich rodičů na zátěžovou situaci. Z pohledu letitého …více
Abstract:
In this thesis we focus on the influence of the dysfunctional family on an education of a pre-school child from the kindergarten teacher point of view. This thesis has a quantitative research character. The research sample consists of 6 respondents altogether who were helpful in both the question of the total contemporary change of a family in the society, and in the question of reaction of the pre …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Jiří Šlégl, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ULBRICHTOVÁ, Kamila. Vliv dysfunkční rodiny na edukaci předškolního dítěte z pohledu učitelky mateřské školy.. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta