Kamila ULBRICHTOVÁ

Bachelor's thesis

Vliv dysfunkční rodiny na edukaci předškolního dítěte z pohledu učitelky mateřské školy.

The influence of dysfunctional family on the pre-school child´s education from the teacher´s point of view in nursery school.
Abstract:
V této práci se zabýváme vlivem dysfunkční rodiny na edukaci předškolního dítěte z pohledu učitelky mateřské školy. Tato bakalářská práce má charakter kvalitativního výzkumu. Výzkumný vzorek tvoří celkem 6 respondentů, kteří byli nápomocní jak v otázce celkové současné proměny rodiny ve společnosti, tak i v otázce reakcí dětí předškolního věku a jejich rodičů na zátěžovou situaci. Z pohledu letitého …more
Abstract:
In this thesis we focus on the influence of the dysfunctional family on an education of a pre-school child from the kindergarten teacher point of view. This thesis has a quantitative research character. The research sample consists of 6 respondents altogether who were helpful in both the question of the total contemporary change of a family in the society, and in the question of reaction of the pre …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Jiří Šlégl, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ULBRICHTOVÁ, Kamila. Vliv dysfunkční rodiny na edukaci předškolního dítěte z pohledu učitelky mateřské školy.. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta