Specifika využívání metod aktivizující výuky při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami – Bc. Hana Holečková
Bc. Hana Holečková
Master's thesis
Specifika využívání metod aktivizující výuky při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Specifics of activating teaching methods to use when working with pupils with special educational needs
Anotácia:
Diplomová práce s názvem Specifika využívání metod aktivizující výuky při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami je zaměřena na výuku odborných předmětů na střední škole. Teoretická část pojednává o přístupu k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami, věnuje se tvořivosti a aktivitě v edukačním procesu a popisuje výukové metody. Praktická část vychází z průzkumu mezi učiteli tří středních …viacAbstract:
The diploma thesis titled "The use of student-activating teaching methods when working with pupils with special educational needs" is focused on the teaching of vocational subjects at secondary schools. The theoretical part discusses the approach to pupils with special educational needs, describes creativity and activity in the educational process as well as the teaching methods. The practical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zk7el/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
- Vedúci: Mgr. Pavel Pecina, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Renáta Bednárová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOLEČKOVÁ, Hana. \textit{Specifika využívání metod aktivizující výuky při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/21jv0z/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Speciální pedagogika pro učitele středních škol
Práce na příbuzné téma
-
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová -
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Role asistenta pedagoga ve vzdělávacím procesu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni ZŠ
Dominika Vlčková -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová