Školní metodik prevence a jeho činnosti na středním odborném učilišti stavebním – Petra KŘÍŽOVÁ, DiS.
Petra KŘÍŽOVÁ, DiS.
Bachelor's thesis
Školní metodik prevence a jeho činnosti na středním odborném učilišti stavebním
Prevention specialist of prevention and his activity at vacational school
Anotácia:
Bakalářská práce na téma Školní metodik prevence a jeho činnosti na Středním odborném učilišti stavebním, Benešov pojednává o náplni práce a činnostech spojených s rolí školního metodika prevence. Teoretická část práce obsahuje popis školního poradenského pracoviště, jehož součástí je právě školní metodik prevence, upřesnění druhů rizikového chování a prevence rizikového chování. V praktické části …viacAbstract:
This thesis is written on theme The School Methodology Specialist of Prevention and all his/her activities he/she is in charge of at Střední odborné učiliště stavební, Benešov. The thesis is focused on the fundamental things that are connected with the role of the methodology specialist of prevention at school. The theoretical part of my thesis contains of the characterization of the School Consulting …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Kristýna Krahulcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KŘÍŽOVÁ, Petra. Školní metodik prevence a jeho činnosti na středním odborném učilišti stavebním. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Needs Pedagogy / SPP-ČJL
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Postoje učitelů ZŠ a MŠ Kladno k žákům se specifickými poruchami učení a chování, zejména se zřetelem k ADHD
Hana Dlouhá -
Žáci se specifickými poruchami učení na vybrané střední škole
Anna Hriadelová -
Žáci se specifickými poruchami učení z perspektivy učitele
Ráchel Kurzyszová
Názov
Vložil
Vložené
Práva