Marketing a Public Relations v neziskových organizacích – Radka PASKUDOVÁ, DiS.
Radka PASKUDOVÁ, DiS.
Diplomová práce
Marketing a Public Relations v neziskových organizacích
Marketing and Public Relations in nonprofit organizations
Anotace:
Téma mé diplomové práce je ? Marketing a Public Relations v neziskových organizacích?. Cílem této práce, je popsat oblasti a přístupy marketingu a Public Relations v neziskovém sektoru a zjistit jaké prvky Public Relations využívají ve vybraných pobočkách neziskových organizací. V praktické části diplomové práce je provedeno výzkumné šetření pomocí rozhovorů. Hlavním cílem výzkumného šetření bylo zjistit …víceAbstract:
The topic of my thesis is ?Marketing and Public Relations in nonprofit organizations?. The aim of this thesis is to describe areas and accessibilities of marketing and Public Relations in nonprofit sector and to find out what elements they use in selected branches of nonprofit organizations. The practical part of the thesis contains research survey through interviews. The main goal of the research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2013
Zveřejnit od: 4. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Anna Krausová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PASKUDOVÁ, Radka. Marketing a Public Relations v neziskových organizacích. Ostrava, 2013. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Fakulta sociálních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Fakulta sociálních studiíOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Management organizací služeb sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Vliv public relations na image firmy
Michaela Bělíková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Analýza postavení a efektivnosti interních public relations v konkrétní společnosti
Tereza Košatová -
Aplikační možnosti public relations ve vybrané firmě
Lenka Kárová -
Public relations hokejového týmu Sparta Praha
David Vořechovský -
Public relations města Postoloprty a využití komunikačních kanálů
Martina Seifertová -
Role public relations v marketingové komunikaci firmy Office Depot, s.r.o.
Jan Švarc -
Interní public relations v rámci firmy
Aneta Růžičková