Peter Sunega

Diplomová práce

Marketingová stratégia spoločnosti Linet Group SE na čínskom trhu

Marketingová stratégia spoločnosti Linet Group SE na čínskom trhu
Anotace:
Cílem práce je porovnání marketingu společnosti vyrábějící zdravotnickou techniku na evropském a čínském trhu. Po teoretické části popisující nástroje analyzující mikro a makro prostředí se práce v praktické části zaměřuje na představení analyzované společnosti a na představení čínského a hongkongského trhu se zdravotnickou technikou jako dvou rozdílných trhů. Hlavní důraz klade práce na vyhodnocení …více
Abstract:
The goal of the diploma thesis is to compare marketing of medical technology producing company in the European and Chinese market. After the theoretical part that is describing tools used to analyze micro and macro environment, the practical part of this thesis focuses on the introduction of the analysed company and the introduction of the Chinese and Hong Kong medical equipment markets as two distinct …více
Abstract:
Cieľom práce je porovnanie marketingu spoločnosti vyrábajúcej zdravotnícku techniku na európskom a čínskom trhu. Po teoretickej časti popisujúcej nástroje analyzujúce mikro a makro prostredie sa práca v praktickej časti zameriava na predstavenie analyzovanej spoločnosti a na predstavenie čínskeho a hongkonského trhu so zdravotníckou technikou ako dvoch rozdielnych trhov. Hlavný dôraz kladie práca na
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Ivan Martiš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44996

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod