Marketingová stratégia spoločnosti Linet Group SE na čínskom trhu – Peter Sunega
Peter Sunega
Diplomová práce
Marketingová stratégia spoločnosti Linet Group SE na čínskom trhu
Marketingová stratégia spoločnosti Linet Group SE na čínskom trhu
Anotace:
Cílem práce je porovnání marketingu společnosti vyrábějící zdravotnickou techniku na evropském a čínském trhu. Po teoretické části popisující nástroje analyzující mikro a makro prostředí se práce v praktické části zaměřuje na představení analyzované společnosti a na představení čínského a hongkongského trhu se zdravotnickou technikou jako dvou rozdílných trhů. Hlavní důraz klade práce na vyhodnocení …víceAbstract:
The goal of the diploma thesis is to compare marketing of medical technology producing company in the European and Chinese market. After the theoretical part that is describing tools used to analyze micro and macro environment, the practical part of this thesis focuses on the introduction of the analysed company and the introduction of the Chinese and Hong Kong medical equipment markets as two distinct …víceAbstract:
Cieľom práce je porovnanie marketingu spoločnosti vyrábajúcej zdravotnícku techniku na európskom a čínskom trhu. Po teoretickej časti popisujúcej nástroje analyzujúce mikro a makro prostredie sa práca v praktickej časti zameriava na predstavenie analyzovanej spoločnosti a na predstavenie čínskeho a hongkonského trhu so zdravotníckou technikou ako dvoch rozdielnych trhov. Hlavný dôraz kladie práca na …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44996
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Ivan Martiš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44996
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová