Eva Pešková

Bakalářská práce

Komunikační strategie firmy Compedium, s.r.o.

Communication strategy of Compedium company, s.r.o.
Anotace:
Hlavním předmětem bakalářské práce "Komunikační strategie firmy Compedium, s.r.o." je návrh vhodné komunikační strategie na základě stanovených cílů. Současným problémem firmy je ubývání stávajících klientů. Zamezení jejich ztráty je zároveň jejím cílem. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na vymezený důležitých pojmů marketingové komunikace. Praktická část …více
Abstract:
The main subject of bachelor thesis "Communication strategy of Compedium company, s.r.o." is the proposal of an appropriate communication strategy based on defined objectives. The current problem is the loss of existing clients. Preventing loss of these clients is also the goal of the company. This thesis is divided into two parts. The theoretical part is focused on the important concept of marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Zveřejnit od: 7. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Iveta Honzáková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pešková, Eva. Komunikační strategie firmy Compedium, s.r.o.. Liberec, 2015. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 7. 5. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta