Analysis of international market strategy and growth opportunities for the garment industry in Bulgaria : a case applied to C&A – Raphael Bonhomme
Raphael Bonhomme
Master's thesis
Analysis of international market strategy and growth opportunities for the garment industry in Bulgaria : a case applied to C&A
Analysis of international market strategy and growth opportunities for the retail garment industry in Bulgaria: a case applied to C&A
Abstract:
Tato práce analyzuje mezinárodní obchodní strategie společnosti C & A a hledání příležitostí k růstu v Bulharsku. Studie se týká mezinárodních obchodních problémů a postupně poskytuje ucelený přehled o potenciálu v oblasti maloobchodu v Bulharsku, jakož i kritickou analýzu zájmu společnosti na expanzi do zahraničí. Práce přináší dostatečné informace, zda vstoupit na trh a jestli vstup na trh bude úspěšný …moreAbstract:
The thesis attempts to analyze the international business strategy of the company C&A and its search of growth opportunities for the context of Bulgaria. The study relates to international business issues and successively provides a comprehensive overview of potential in the retail industry in Bulgaria as well as critical analysis on the interest of the company to internationalize its activity on the …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 7. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44765
Thesis defence
- Date of defence: 5. 2. 2015
- Supervisor: Ludmila Štěrbová
- Reader: Anass Nidam
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BONHOMME, Raphael. \textit{Analysis of international market strategy and growth opportunities for the garment industry in Bulgaria : a~case applied to C\&{}A}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2014. Available from: https://theses.cz/id/22j4x4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44765
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Vnímání změny strategie maloobchodního řetězce Lidl spotřebiteli
Michaela Petráková -
Lokalizační strategie maloobchodních potravinových řetězců v Brně
Jan Panovský -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Štěpánka Bořková -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Pavel Kasal -
Przemiany j\c{e}zykowe ludno\'sci regionu wodzis\l{}awskiego pos\l{}uguj\c{a}cej si\c{e} gwar\c{a} \'sl\c{a}sk\c{a} (na przyk\l{}adzie wsi Olza i Odra)
Joanna DANSZCZYK -
Strukturní charakterizace proteinů interagujících s vnitřně neuspořádaným mykobakteriálním iniciačním faktorem transkripce Sigma-A a mikrotubulární vazebnou bílkovinou 2c
Subhash Narasimhan -
Bezinterferonová léčba chronické hepatitidy C a její vliv na hladiny mikropartikulí a e-selektinu
Petr Husa -
Is Bulgaria Better off After Joining the European Union?
Tomáš Novák