Using cooperative learning in foreign language classes – Bc. Kateřina Muchová
Bc. Kateřina Muchová
Bakalářská práce
Using cooperative learning in foreign language classes
Using cooperative learning in foreign language classes
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá kooperativním učením a jeho včleněním do hodin cizího jazyka. Teoretická část práce charakterizuje termín "kooperativní učení" jako takový, jeho podstatu a prvky. Práce se také zaměřuje na podstatu skupin, ve kterých se využívá kooperativní učení, procesy práce v těchto skupinách a na roli, kterou hraje učitel během hodiny, kde se využívá kooperativní učení. Dále jsou …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with cooperative learning and its incorporation into foreign language lessons. The theoretical part characterizes the term "cooperative learning" itself, its concept and elements. It also focuses on the essence of cooperative learning groups, their work processes and the role of the teacher during the cooperative learning lesson. Moreover, different types of cooperative learning …víceKeywords
kooperativní učení technika jigsaw vzájemná závislost skupinová práce učitel žák kooperace sociální dovednosti osobní odpovědnost interakce hodnocení vrstevníky kooperativní učení jazyka cooperative learning jigsaw technique interdependence group work teacher learner cooperation social skills individual accountability interaction peer assessment Cooperative Language Learning
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lxlcw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Gabriela Oaklandová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Cooperative (E)Learning in the Context of Czech Secondary ELT
Sabina Onderková -
Vliv sportovního zaměření žáků na jejich postoj ke kooperativním činnostem v hodinách anglického jazyka na základní škole.
Barbora ČERNÁ -
Využití strategií kooperativního učení v hodinách anglického jazyka na prvním stupni základní školy
Michaela FICENECOVÁ -
Využití kooperativního učení v hodinách anglického jazyka
Daniela STAŇKOVÁ -
Příprava projektu kooperativní dovednosti a klima třídy ve výuce pohybových her
Štěpán VELE -
Motivační aspekty autoregulace učení studentů pomáhajících profesí
Jitka Jakešová