Děti jako cílová skupina mediální persvaze – Alexandra VYSLOUŽILOVÁ
Alexandra VYSLOUŽILOVÁ
Bachelor's thesis
Děti jako cílová skupina mediální persvaze
Children as a target group of media persuasion
Abstract:
Předmětem mé bakalářské práce v teoretické části je vývoj komunikace a její formy. Dále se v teoretické části zabývám regulací a samoregulací reklamy, hlavně pak ve vztahu k dětem. Poslední částí je vztah reklamy a dětí, segmentace dětí jako spotřebitelů a vliv dětí na nákupní rozhodování rodičů. V části praktické je popsán konkrétní marketingový výzkum, který byl vykonán formou dotazníkového šetření …moreAbstract:
The subject of my thesis in the theoretical part is the development of communication and its forms. Thereinafter the regulation and self-regulation of advertising is analysed in par-ticular in respect to children. In the last section of the theoretical past the relation of adver-tising and children, the segmentation of children as consumers and their influence in the purchase decision process is emphasised …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Identifier:
18730
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VYSLOUŽILOVÁ, Alexandra. Děti jako cílová skupina mediální persvaze. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Samoregulace reklamy ve vztahu k dětskému publiku jako součást CSR vybrané firmy
Pavlína Jirků -
Regulace marketingové komunikace na trhu tabákových výrobků
Adéla Gráfová -
Marketingová komunikace a právní ochrana osobnosti. Střety, řešení, sankce, náprava.
Markéta Kylarová -
Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Výroba a distribuce alkoholu - případová studie Jan Becher)
Eva Kotýnková -
Regulace marketingové komunikace
Kristýna BENDOVÁ -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich vliv na konkurenceschopnost malých a středních firem
Petr Král -
Design reklamy z pohledu neuromarketingu
Michaela Bohumínská