Sociální CRM vybraných automobilových společností – Petr Řeřicha
Petr Řeřicha
Bakalářská práce
Sociální CRM vybraných automobilových společností
Social CRM in selected car companies
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá komunikací se zákazníky prostřednictvím sociální sítě Facebook. Práce se opírá o základní definice CRM, vývoj a transparentnost webu. Pro účely výzkumu jsem vybral TOP 10 automobilových společností podle registrovaných automobilů v České republice z roku 2018 podle Svazu dovozců automobilů a zkoumal jsem jakým způsobem vedou komunikaci a obsah na Facebooku. Po prvotní analýze …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with communication with customers via Facebook social network. The work is based on the basic definitions of CRM, development and transparency of the websites. For research purposes, I chose the TOP 10 automobile companies according to registered cars in the Czech Republic from 2018 according to the Automobile Importers Association and I investigated how they manage communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB11980
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tomáš Ledvinka, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 6. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Is the popularity of social networking sites affecting formality in business communication? A case study of widespread usage of such social networking sites in a company in the Czech Republic
Barbora PLECHATÁ -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
CRM systém v Auto Hruška s.r.o.
Michaela Ferencová -
Sociální CRM
Petr Hofman -
Sociální CRM středoevropských společností v oboru technologie, komunikace a média
Jan Němec -
Sociální CRM se zaměřením na analýzu sentimentu
Martin Kohout -
CRM s akcentem na sociální sítě
Jakub Niec -
Metody analýz sociálních sítí pro podporu CRM
Alina Burkova
Název
Vložil
Vloženo
Práva