Sociální CRM vybraných automobilových společností – Petr Řeřicha
Petr Řeřicha
Bachelor's thesis
Sociální CRM vybraných automobilových společností
Social CRM in selected car companies
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá komunikací se zákazníky prostřednictvím sociální sítě Facebook. Práce se opírá o základní definice CRM, vývoj a transparentnost webu. Pro účely výzkumu jsem vybral TOP 10 automobilových společností podle registrovaných automobilů v České republice z roku 2018 podle Svazu dovozců automobilů a zkoumal jsem jakým způsobem vedou komunikaci a obsah na Facebooku. Po prvotní analýze …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with communication with customers via Facebook social network. The work is based on the basic definitions of CRM, development and transparency of the websites. For research purposes, I chose the TOP 10 automobile companies according to registered cars in the Czech Republic from 2018 according to the Automobile Importers Association and I investigated how they manage communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB11980
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2020
- Supervisor: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Reader: Mgr. Tomáš Ledvinka, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŘEŘICHA, Petr. \textit{Sociální CRM vybraných automobilových společností}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/23fp39/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 6. 2020 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Is the popularity of social networking sites affecting formality in business communication? A case study of widespread usage of such social networking sites in a company in the Czech Republic
Barbora PLECHATÁ -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
CRM systém v Auto Hruška s.r.o.
Michaela Ferencová -
Sociální CRM
Petr Hofman -
Sociální CRM středoevropských společností v oboru technologie, komunikace a média
Jan Němec -
Sociální CRM se zaměřením na analýzu sentimentu
Martin Kohout -
CRM s akcentem na sociální sítě
Jakub Niec -
Metody analýz sociálních sítí pro podporu CRM
Alina Burkova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights