Marketing měst a obcí v praxi. Kdo se ve městech a obcích zabývá jejich marketingem a co obsahuje jeho/jejich práce? – Bc. Zuzana Benedyktová
Bc. Zuzana Benedyktová
Diplomová práce
Marketing měst a obcí v praxi. Kdo se ve městech a obcích zabývá jejich marketingem a co obsahuje jeho/jejich práce?
Cities and municipalities marketing in practice. Who in the cities and municipalities is engaged in the marketing and what does their work contain?
Anotace:
Diplomová práce Marketing měst a obcí v praxi. Kdo se ve městech a obcích zabývá jejich marketingem a co obsahuje jeho/jejich práce? se zaobírá marketingovým mixem měst a obcí v praxi. Marketing bude představen v pozici samostatné vědní disciplíny s reflexí uplatnění v prostředí měst a obcí dle průvodních jevů odlišností sektoru veřejného od soukromého. Specifikována budou obce a města jako svébytné …víceAbstract:
The thesis titled "Marketing of cities and municipalities in practice. Who is engaged in the marketing of cities and municipalities and what is the content of their work?" deals with the marketing mixture of cities and municipalities in practice. Marketing will be introduced as an independent science discipline with the reflection of application in the environments of cities and municipalities according …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/7873/vsh_m_a2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BENEDYKTOVÁ, Zuzana. \textit{Marketing měst a obcí v~praxi. Kdo se ve městech a obcích zabývá jejich marketingem a co obsahuje jeho/jejich práce?}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/23hkmi/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový proces obchodnej spločnosti
Renata Gräffingerová -
Proces marketingového manažmentu v malých a stredných podnikoch
Ľuboš Bittner -
Marketingová komunikace a její vliv na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Barbora ONDEROVÁ -
Proces digitalizace v marketingové komunikaci internetového bankovnictví
Andrea Uskokovičová -
Strategický marketingový proces
Klaudia Lisoňková -
Proces marketingového plánování podniku a formulace změn marketingového plánu
Ladislav Tesařík -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová