Kulturní rozlišnosti v marketingové komunikaci v ČR a Kanadě – Lenka Kotková
Lenka Kotková
Bachelor's thesis
Kulturní rozlišnosti v marketingové komunikaci v ČR a Kanadě
Cultural Differences in Marketing Communication Between Czech Republic and Canada
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřovala na kulturní rozlišnosti České republiky a Kanady a na jejich vliv na marketingovou komunikaci u společnosti Dermacol. Cílem práce bylo stanovit výši přizpůsobení marketingové komunikace kanadskému trhu a přispět návrhy na zlepšení. Teoretická část se zabývala kulturou a jejími dimenzemi, pomocí kterých byla blíže popsána česká a kanadská společnost. Nadále je v druhé …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on cultural differences between Czech Republic and Canada and their influence on the marketing communication of the company Dermacol. The goal of this thesis was to determine the strength of adaptation of marketing communication to the Canadian market, and some suggestions for improvements. The theoretical part of this thesis is dealing with a culture and its dimensions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75775
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2019
- Supervisor: Vladimíra Khelerová
- Reader: Kamila Matysová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75775
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová -
The TV Series The Crown and its Reception in the Czech Republic and Great Britain
Marcela Cimprichová -
The Comparative Analysis of Democratic Decline and Democratic Backsliding in the Czech Republic and Poland
Farman Farzaliyev -
Methods and Approaches in Teaching English Grammar at Lower Secondary School Level in the Czech Republic and Vietnam
Thi Lam Nguyenová -
The Perception of national identity by political parties and its development in the context of European political space in the Czech Republic, Poland, and Slovakia between 2004 and 2013
Michal Vít -
Combined Heat and Power Technology in the Czech Republic: Limits and Barriers
Jana Tuhrinová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk