Kulturní rozlišnosti v marketingové komunikaci v ČR a Kanadě – Lenka Kotková
Lenka Kotková
Bakalářská práce
Kulturní rozlišnosti v marketingové komunikaci v ČR a Kanadě
Cultural Differences in Marketing Communication Between Czech Republic and Canada
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřovala na kulturní rozlišnosti České republiky a Kanady a na jejich vliv na marketingovou komunikaci u společnosti Dermacol. Cílem práce bylo stanovit výši přizpůsobení marketingové komunikace kanadskému trhu a přispět návrhy na zlepšení. Teoretická část se zabývala kulturou a jejími dimenzemi, pomocí kterých byla blíže popsána česká a kanadská společnost. Nadále je v druhé …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on cultural differences between Czech Republic and Canada and their influence on the marketing communication of the company Dermacol. The goal of this thesis was to determine the strength of adaptation of marketing communication to the Canadian market, and some suggestions for improvements. The theoretical part of this thesis is dealing with a culture and its dimensions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75775
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedoucí: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Kamila Matysová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75775
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The Comparison of Educational System and English Language Teaching in the Czech Republic and the Federal Republic of Germany
Dominika Navrátilová Šromová -
The TV Series The Crown and its Reception in the Czech Republic and Great Britain
Marcela Cimprichová -
The Comparative Analysis of Democratic Decline and Democratic Backsliding in the Czech Republic and Poland
Farman Farzaliyev -
Methods and Approaches in Teaching English Grammar at Lower Secondary School Level in the Czech Republic and Vietnam
Thi Lam Nguyenová -
The Perception of national identity by political parties and its development in the context of European political space in the Czech Republic, Poland, and Slovakia between 2004 and 2013
Michal Vít -
Combined Heat and Power Technology in the Czech Republic: Limits and Barriers
Jana Tuhrinová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk