Věrnostní programy ve farmacii – Bc. Kateřina Hajdová
Bc. Kateřina Hajdová
Master's thesis
Věrnostní programy ve farmacii
Loyalty Programs in Healthcare
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o věrnostních programech ve farmaceutickém prostředí. Autorka aplikovala svou diplomovou práci na věrnostní program největší lékárenské sítě v České republice. Teoretická část popisuje základní marketingové pojmy s farmaceutickými specifiky. V tomto oddíle je též vymezen cíl diplomové práce, její metodologie a výzkumné otázky. Praktická část představuje lékáreský řetězec Dr …viacAbstract:
The thesis is about the loyalty program in pharmaceutical environment. The author chose the loyalty program of the biggest pharmacy chain in the Czech Republic. The theoretical part describes basic marketing terminology with a focus on pharmacy. Here is defined aim this thesis, its metodology and research questions. The practical part introduces the chain Dr. Max. Here is history, development, overview …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hajdová, Kateřina. Věrnostní programy ve farmacii. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní marketing ve farmacii
Martin KRČEK -
Marketingová komunikace a positioning produktu ve farmacii
Kateřina Krejčí -
Komunikační strategie lékárny Levandule ve městě Zbýšov
Veronika Andersová -
Možnosti marketingové orientace ve farmacii
Martina Čapková -
Specifika marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Anna Racková -
Marketingová strategie produktu ve farmaceutickém průmyslu
Tereza Husinecká -
Efektivnost marketingových nástrojů využívaných ve farmacii
Filip Zýval -
Marketingové nástroje využívané ve farmacii při zavedení nového produktu na trh
Diana Boháčová