Bc. Veronika Semeráková

Diplomová práce

Postavení žáka s PAS ve třídě s alternativním přístupem k výuce

Position of the pupil with autism spectrum disorder in a class with alternative approach to teaching
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na téma integrace žáka s PAS do školy následující principy Montessori pedagogiky. Práce je rozdělena do dvou hlavních segmentů, které tvoří teoretická a empirická část. Teoretická část se věnuje poruchám autistického spektra, kritériím jejich diagnostiky, příčinám vzniku, projevům i výskytu v populaci. Dále se zabývá také možnostmi edukace těchto žáků a blíže potom jejich …více
Abstract:
The diploma thesis is focused on the topic of the integration of the pupil with autism spectrum disorder into school following the principles of Montessori pedagogy. The thesis is divided into two main segments, which contains of theoretical and practical part. The theoretical part deals with autism spectrum disorders, criteria of their diagnostics, causes of occurrence and also incidence in population …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Marcela Ehlová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Semeráková, Veronika. Postavení žáka s PAS ve třídě s alternativním přístupem k výuce. Pardubice, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická