Návrh čítanky pro 9. ročník základní školy – Matěj ŠTĚPÁNEK
Matěj ŠTĚPÁNEK
Bakalářská práce
Návrh čítanky pro 9. ročník základní školy
Draft of the Reading Book for 9th Grade of Elementary School
Anotace:
Teoretická část bakalářské práce se zabývá čtenářskou gramotností, klíčových kompetencí ve výuce literatury a důležitostí čítanek na základní škole. V praktické části jsou navrženy texty do hodin literatury určené pro žáky 9. ročníku základní školy ze současné české i světové literatury a k nim i vytvořené otázky a úkoly v souladu se současnými klíčovými kompetenci RVP. Cílem práce je přinést nové …víceAbstract:
The theoretical part of this bachelor thesis deals with reading literacy, key competences while teaching literature, and the importance of reading books at primary school. In the practical part there are suggested some texts for literature lessons, designed for pupils of the 9th grade of primary school. The texts are taken from contemporary Czech and world literature, as well as the questions and tasks …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Václav Jindráček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTĚPÁNEK, Matěj. Návrh čítanky pro 9. ročník základní školy. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Český jazyk a literatura pro vzdělávání / Český jazyk a literatura pro vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská gramotnost z pohledu učitele základní školy
Kateřina VALENTOVÁ -
Evaluace materiálů rozvíjejících čtenářskou gramotnost žáků
Klára Pischelová -
Publicistický text a čtenářská gramotnost na středních školách na Kutnohorsku
Jana Batelková -
Didaktické využití strukturalistické interpretace textu v povídkové tvorbě K. V. Raise
Anna Kovalská -
Severská literatura a její interpretace
Michaela Novotná -
Interpretace uměleckého textu v literární výchově na 1. stupni ZŠ
Alžběta Doškářová -
Ezechiel 1: interpretace textu a dějiny jeho výkladu s důrazem na židovskou mystiku
Ksenia GORBUNOVA -
Interpretace textu směnky
Jana Smetanová