Personality and Shopping Styles in Young Slovak Adults – Mgr. Petra Šulková
Mgr. Petra Šulková
Master's thesis
Personality and Shopping Styles in Young Slovak Adults
Personality and Shopping Styles in Young Slovak Adults
Anotácia:
Cieľom tejto výskumnej štúdie bola explorácia možných súvislostí medzi vybranými osobnostnými charakteristikami a nákupnými štýlmi v oblasti módy u osôb v období mladej dospelosti (20-30). Tieto vzťahy sa skúmali na vzorke 253 respondentov zo Slovenska pomocou dotazníkov NEO-FFI na osobnostné charakteristiky a CSI na nákupné štýly. Pomocou faktorovej analýzy sme identifikovali 6 nákupných štýlov, menovite …viacAbstract:
The purpose of this study was the exploration of possible associations between specific personality traits and shopping styles in the context of fashion at the developmental stage of young adulthood (20-30). Quantitative research was realized on 253 respondents from Slovakia. Two methods were used: NEO-FFI, focused on personality traits and CSI, focused on identifying shopping styles. Six shopping …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ulept/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedúci: doc. PhDr. Iva Burešová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
-
Psychologické charakteristiky osob s chronickou pyrózou - systematická rešerše
Kristýna Fialová -
Psychologické charakteristiky účastníků dopravního provozu: vztah k věku a délce řidičské praxe
Barbora Budilová -
Efektivní vedení týmu na základě psychologické charakteristiky jeho členů
Jitka Kyliánová -
Vybrané psychologické charakteristiky osobnosti zaměstnanců bank
Veronika Loncká